Caerula Noctis

Wij zijn caerula noctis, een super gezellig jaarclub bestaande uit de 8 leden Maelynn, Bas, Flore, Anne, Bas, Nick, Tim en Noëlle. De naam staande voor 'blauwe nacht' stamt af van de kmw, waar wij als voormalig klasje toen genoten van de nachten en tot aan morgens vroeg door feesten. Onze jaarclub is regelmatig te vinden om een borrelplankje, een pooltafel of een eettafel met natuurlijk een lekker pilsemannetje om van de genieten. Deze kunnen prachtig worden opgeborgen in onze bierhouder met ons logo van een halve maan erop. Bij deze jaarclub accessoire hoort ook een blauwe leren riem met onze naam erop gedrukt. Wij zijn altijd in voor gezelligheid dus weerhoud u er niet van om onze jaarclub beter te leren kennen!

foto_jaarclub_noelle_1.jpeg
foto_jaarclub_noelle_2.jpeg