Sponsorcommissie

Sponsorcommissie der studentenvereniging Quercus,

Afspraken, bellen en mailen. Wij, de sponsorcommissie der Sv. Quercus, zijn druk bezig om contacten te leggen met bedrijven binnen onze sectoren. Doormiddel van sponsoren wordt onze vereniging niet alleen financieel gesteund, maar bouwen we ook een mooi netwerk op voor tijdens en na je studententijd!

Als schakel tussen de bedrijfswereld en onze leden, vertaal je de mogelijkheden naar potentiële sponsoren. Vanuit een ‘stabiel fundament’ bouw je een waardevolle relatie op waar beide partijen positieven ontwikkelingen uit halen.

Maak je graag nieuwe contacten, denk je in mogelijkheden en wil je iets bijdragen aan, onder andere het financiële plaatje van de vereniging, spreek ons dan vooral een keer aan en wellicht zit je dan bij de volgende vergadering!

Liefs de sponsorcommissie ‘23/’24,

Voorzitter: Thije van Asseldonk