Dispuut Blixen

‘’Blixen, zo sierlijk als een veer, maar wel met een scherp puntje eraan’’

(Laura Kleinsman, eerste Barones der dispuut Blixen)

Wij, dispuut Blixen, zijn een groep enthousiaste dames die actief zijn binnen de vereniging. Al zijn het de donderdagavonden met haar feestjes, de ledenvergaderingen of de vele andere activiteiten, wij zijn er elke keer weer bij! Ons dispuut is eigenzinnig en ieder is uniek. Of je nu de ad-koningin bent of de Barones, iedereen hebben we nodig om compleet te zijn. “Eigenzinnig maar toch één!” is dan ook een bekende kreet binnen ons dispuut en is precies wat we zijn. Ons dispuut is nog jong (24 mei 2011) waardoor we nog zoekend zijn naar een eigen weg in tradities en mores die bij ons passen.

Binnen de vereniging proberen wij altijd assertief en vernieuwd te zijn. Dit is onder andere terug te zien in de verschillende thema feesten, de promotieposters en -films. Naast actief zijn voor de vereniging doen we uiteraard ook veel samen. Elke donderdag wordt er met elkaar gegeten onder het genot van een x aantal wijntjes waarna we met z’n allen vertrekken richting sociëteit ‘De Drie Haringen’. Dé plek waar veel inspiratiewater voor goede ideeën en gezelligheid zorgt. Met elkaar genieten we niet alleen van het avontuurlijke in het Velpse maar gaan we ook een aantal keren per jaar avonden of weekenden naar andere plekken om daar de buurt onveilig te maken.

Als afsluitende kreet, waar  wij ons erg in kunnen vinden en hopen ook jou in die omstandigheden te kunnen ontmoeten bij S.V. Quercus of daar buiten is;

‘’Verdorie weer een feestje tegen gekomen onderweg naar huis’’

Contact: dispuutblixen@gmail.com

Of spreek ons aan op de sociëteit, Larenstein en alles daar tussenin.

Logo_Blixen.png

Blixen_groepsfoto.jpeg