Ipomoea Alba

​​​​​​​Ipomoea Alba

Jaarclub Ipomoea Alba, oftewel jaarclub maanbloem, is de jaarclub van lichting 2023. Ipomoea alba is een maanbloem die open bloeit in de nacht, wat wij ook wel associëren met onszelf. Wij leven op in de nacht en houden het vol tot s’morgens vroeg met goeie muziek, dansen, vrienden en bier. Onze jaarclub bestaat uit 7 gemengde leden met allemaal andere studies en interesses. Onze jaarclub ontstond aan het einde van de kennismakingen periode waar wij elkaar hebben gevonden en uiteindelijk een jaarclub wilde beginnen. In ons eerste jaar zijn wij een van de meest actieve leden binnen onze lichting, waardoor we ook meerdere dagen in de week in Arnhem te vinden zijn. Elke donderdag wordt de Sociëteit en de Korenmarkt uitgespeeld. Naast het feesten hebben we regelmatig etentjes met elkaar. Wij als jaarclub willen het besten halen uit onze studententijd en met deze jaarclub gaat dat zeker lukken.

foto_jaarlcub.jpeg