Leontopodium

Jaarclub Leontopodium

Graag stellen wij ons voor, wij zijn jaarclub Leontopodium die bestaat uit de volgende leden: Hajo Meulenhoff, Juliëtte van Overbeek, Thomas Vroom en Tjalling Horjus. Wij zijn studenten met een avonturiershart, dit maakt het voor ons essentieel om naast onze studie bezig te zijn met avontuurlijke buitenshuise activiteiten. Door onze ervaringen en wereldse avonturen maar ook diverse wederwaardigheden hebben wij elkaar gevonden in het bescheiden Velp waar wij onze hartstocht hebben kunnen mengen tot deze jaarclub. Met als ultieme doel om gezamenlijk bergtochten te maken, niet alleen voor de fysieke uitdaging maar ook in zoektocht naar ons symbool, mascotte en vertaling van onze naam: de Edelweiss. Deze bloem staat symbool voor moed maar voor ons staat ze ook voor de schoonheid van de extreme hoogtes en het avontuur om daar te komen. Daarnaast zijn we van plan met enige regelmaat gezamenlijk rond een kampvuur te zitten, onder het genot van een drankje, het gitaarspel van Tjalling en de sterke verhalen van onze avonturen, die we al hebben beleefd en die nog zullen komen.

Schermafbeelding_2024-02-22_om_17.41.29.png